Bryllups kort med enkel brett

Et enkelt bryllupskort i arken fra Pion Design i en brett som jeg fant i et gammelt «Et trykk». Har kuttet til en bazzil 12″ bred og 6″ høy. Scoret arket på 3″ – 6″ – 9″ slik at jeg får tre brett på kortet.

IMG_1746.png

Har stanset ut en blondekant øverst og pyntet med litt chipboard i front som er klippet litt til. Ville gjerne bruke chipboard, men hadde ingen som passet helt perfekt i størrelsen. Da fant jeg denne som passet super bra etter at den ble klippet til. Likter godt den trehvite fargen mot kortet spesielt når det er så sarte farger som det er her.

IMG_1736

Ellers så er det brukt små rosa dollies, litt blomster og sløyfebånd.

Ferdig knyttet sammen og sett fra siden.

IMG_1745

Båndene er festet under bazzilarket både på første og siste side, slik at den kan knyttes i sammen på hver side.

IMG_1739

Det var alt jeg hadde i dag. Deilig med en regnfull dag slik at man kan kose seg inne med god samvittighet. Og i morgen er det meldt sol og flott vær i Sarpsborg:)

Kos deg videre i Pinsen og nyt siste fridag:) Takk for at du tittet innom bloggen min.  Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Kreativ Scrapping – Utfordring #6 – Bryllup, frist 26.06

Papirplaneten – Utfordring #18, Bryllup, frist 30.06

Scrap from your heart, Utfordring #10, Bryllup, frist 28.06

Scrappelyst – Grublis for mai, Chipboard, frist 6.6

 

2 kommentarer om “Bryllups kort med enkel brett

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..