LO med chipboard

IMG_3364

I dag har jeg blogget for Scrappiness med en LO. LO’er lager jeg ikke ofte, men du så gøy det er å leke seg med paste, maling, mist og embossing.  Timene bare fløy avgårde! Her har jeg brukt et bilde av Mads som er i fine blåtoner. Derfor har jeg brukt en del teal, blått og grønt på fargene på pynten og bakgrunnen.

IMG_3369

Bakgrunnen på arket er laget med paste og stensil. Så har jeg brukt akvarell maling, glimmermist, color bloom og sprayet litt rundt. Det er også stemplet litt her og der med sort stempelfarge for å gi litt flere dimensjoner.

IMG_3365

Under bildet har jeg bygget lag på lag med restepapir og litt stoff. Chipboarden fra Blue Fern Studio er klippet i ønsket fasong og jeg har embosset. Jeg har blandet flere forskjellige farger for å få den slik jeg ønsket. Eller så har jeg pyntet med en blomst som er støpt av paper clay og form fra Prime. Denne er malt med akvarellmaling, mist og så har jeg også embosset den litt.

IMG_3366

Til slutt så har jeg også sprayet blomstene med de samme fargene, det gir en veldig fin glans, og pyntet med litt perler og fragments fra Stampendious.

Alt i alt ble jeg veldig fornøyd, og det gikk med mange timer med morro.

Håper dere likte den og tusen takk for at dere tittet innom bloggen min.

På bloggen til Scrappiness finner dere mer beskrivelse og en oversikt over hva jeg har brukt. Ha en flott dag videre:)

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Kreativ Scrapping – Utfordring #5 – Bruk blomster, frist 26.05.16

Kort O Mania – Utfordring #152 – lag på lag, frist 15.05.16

Hjerteboden – Utfordring Mai – Bruk blomster, frist 31.05.16

3 kommentarer om “LO med chipboard

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..