På besøk i Nordens Ark

Vi i designteamet til Project Life Norge har fått en flott pakke fra Kort & Godt, og her er to sider som jeg har laget med arkene vi fikk.

IMG_3458

 

IMG_3451

I 2011 var vi en tur i Nordens Ark og hadde en flott dag der sammen med mange spennende dyr og hyggelig selskap. På disse sidene har jeg bare brukt ark fra Kort & Godt, tusjer og litt rester fra mitt lager. Jeg har tusjet og koset meg. Likte veldig godt å bruke ark og det er litt uvvant for meg som vanligvis bruker ferdige kort. Men dette skal jeg gjøre mer av. Her er bilde av den fine pakken heldige meg fikk 🙂

kort-og-godt-kit

Gleder meg til å bruke stemplene, diesen og de fine gulltagsen!

Her kommer noen flere bilder.

IMG_3462

 

IMG_3461

 

IMG_3460

IMG_3459IMG_3456

 

IMG_3454IMG_3453

Mer beskrivelse av hva jeg har gjort finner du på Project Life Norge.

Håper dere likte siden min, ha en flott fridag og nyt det flotte været. Her går det i forberedelser til konfirmasjon – og den gleder jeg meg til. Skal legge ut etterhvert litt av hva jeg har laget av konfirmasjonskort og album bare søndagen er stablet vel avgårde.

Takk for at du tittet innom bloggen min:)

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

