Brettekort til baby med link til tutorial

IMG_3360

I dag har jeg et enkelt brettekort til barnedåp på bloggen til Scrappiness med tutorial. Tutorialen finner du her. Vi har også en utfordring gående som varer fram til 15. mai. Du rekker fortsatt å bli med hvis du er kjapp 🙂 Du kan lese mer og delta her.

Synes dette er en fin brett selv om den er enkel. Man får vist fram arkene på en god måte, det er kjapt å lage. Noen ganger trenger man enkle, kappe kort i en fei. Her har jeg brukt de kjempesøte arkene fra Craft and You design – New baby born.

DSC00302

IMG_3362

Alle kanter har jeg rufset litt og påført Distress Ink – vintage photo. På det første panelet har jeg brukt mange blomster fra Prima og Wild Orchid craft og noen halvperler. Blomstene har fått litt glitterlim fra Stickleys.

DSC00304

Jeg har også brukt to hjerte jeg hadde til overs fra Blue Fern Studio chipboarden som jeg hadde på layouten min på mandag. Et forann og et inni.Nå har jeg embosset den med hvitt og Opeque Finish fra Zing, og så hatt på litt Oceanic crushed glass glitter.  Må ha litt bling på et babykort.

DSC00305

Helt brettet ut ser kortet slik ut. Har satt inn en liten stork, og stemplet litt. Blomstene i treet på hovedpanelen har jeg pyntet med halvperler og en liten blomst.

Og her er baksiden.

DSC00308

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min:) Materialliste og tutorial på bretten finner du hos Scrappiness her. Den er veldig enkel og jeg synes kortet blir veldig fint.

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Cards and Scrap – utfordring 117 – merkedager, frist 13.mai

Kreativ Scrapping – #utfordring 5 – Blomster, frist 16.05.16

Scrappelyst – utfordring Maj – Favorittfarger. (jeg elsker blått i alle varianter)

4 thoughts on “Brettekort til baby med link til tutorial

  1. Jytte sier:

    Åh, hvor et sødt dåbskort!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT 🙂

    Lik

  2. KristinL sier:

    Så utrolig flott dette var og så hyggelig å gi bort! Og takk for veldig flott tutorial!

    Takk for at du deltar i Scrappelyst sin utfordring.

    Lik

Legg igjen en kommentar

