Konfirmantkort av papirpose

I juni laget jeg disse røffe konfirmant kortene av papirposer til to kjekke karer, og i dag viser jeg dem i The Paper Crafting.

IMG_2266

Maskuline kort er ofte uten noe særlig pynt, og det kan være vanskelig å finne noe å pynte med som er “mandig” nok. Gutter i 15-års alderen er definitivt ikke opptatt av pynt og kort, så da ble det to litt røffe med stilige kort. Her er den enste pynten ark med treverk-motiv, tags, hyssing og knotter. Enkelt og greit:)

Her kommer noen flere bilder av kortene:)

IMG_2254

IMG_2255

IMG_2256

IMG_2257

IMG_2260

IMG_2261

IMG_2265

Hvordan jeg har laget kortet finner du mer beskrivelse på her hos The Paper Crafting.

Materialet som jeg har brukt er vanlige papirposer og ark fra Papirdesign  og stempler fra Kort og Godt. Pyntet med litt metalldetaljer.

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fin kveld videre:) Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med disse to kortene:

Scrappelyst – Utfordring juni, la deg inspirere, (jeg fikk inspirasjon til og brette posen til et kort av dette innlegget: http://scrappelyst.blogspot.no/2017/02/stort-brettet-posekort.html)

Papirlosjen – Hipp hurra for oss. Jeg ble inspirert av bildet med bobler og brune farger, samt stemningen av fest som er på bildet med mannen med vinglasset.

Hjerteboden – Juni utfordring – Gå planken.

5 kommentarer om “Konfirmantkort av papirpose

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..