Et kort til en mann som er opptatt av fotball

I dag blogger jeg for Scrappiness.  Jeg har lyst til å vise dere et kort som jeg har laget til en  mann med stor interesse for fotball:)

IMG_2403

Det er laget i anledning av et jubileum, og det er ikke alltid at kortene må være så

veldig høytidlige selv om det er en stor anledning. Det er gøy å lage noe som spiller på hva jubilanten er opptatt av.

IMG_2399

Kortet er uten så mye pynt, derfor har jeg bygget det lag for lag for å få en effekt på kortet. Det jeg har brukt er tykk dobbelsidig tape. Tallene er stanset ut med dies.

IMG_2400

Innsiden er enda mer fotball, og to runde «baller» med mønsterark på venstresiden som er kantet med Distress ink. Alle kantene på kortet er gått over med Black soot – Distress ink. Stort skrive felt med to vimpler som er klippet til.

IMG_2402

Baksiden – har brukt stemplet fra Kort og Godt til å lage en personlig signatur på kortet:)

IMG_2401

Da gjenstår det å ønske dere en flott helg! Helt ærlig så håper jeg på regnvær og tid på hobbyrommet:) Klem Bente-Heidi

PS! du finner en oversikt her hos Scrappiness på det som jeg har brukt på kortet.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Hobbygarasjen – Utfordring 49, Ballong og vimpler, frist 25 juli

One thought on “Et kort til en mann som er opptatt av fotball

  1. Julia sier:

    Stilig guttekort! Jeg liker godt at hele kortet er pyntet og matcher.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    Lik

Legg igjen en kommentar

