«Knask eller knep» – poser til Halloween

Nå er det DEN tiden av året igjen – skumle vesner som ringer på døren og trenger sukker:)

halloween2

I år så har vi i The Paper Crafting laget en inspirasjons artikkel til Halloween, og her er mitt bidrag . Jeg har laget  ”knaske eller knep” poser til Halloween godteri med Tim Holtz sine crazy hund og katt. Jeg har også brukt stempler fra Dylusion – Crazy things. Gå gjerne inn her på The Paper Crafting og se alt det fine de andre designerene har laget for Halloween. Du får helt sikker inspirasjon her!

halloween5

halloween4

halloween1

Jeg har prøvd å male figurene litt skumle. Dette er fargene jeg har brukt: Black Soot, Dusty concord, Wilted violet, Lucky clover, Walnut stain og Carved pumpkin.

halloween6

halloween-katt

halloween-7

Arkene som jeg har brukt er fra Kort og godt – Forventning – Trevegg og  Papirdesign – Knask eller knep. Posene er helt vanlig poser som jeg har kjøpt hos Scrappiness. Edderkoppen på baksiden og tekstene kommer fra en stempelplater fra Dylusion – Eat, drink and be scary.

Til å binde sammen posene med har jeg brukt vanlig tvinnet hyssing i orange og lilla.

halloweenbakside

Så, da er det bare til å sitte klar med godteskåla i slutten av måneden og dele ut til vampyrer, hekser og spøkelser. Gleder meg:)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en super dag!

Legg gjerne igjen en liten hilsen – det er alltid veldig hyggelig:)

halloween3

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..