Project Life – lek med stempel og skisse

Skisser er alltid gøy å bruke,men jeg har nok mest gjort det med kort eller LO. 

Nå har vi i DT-teamet til Project Life i Norge fått en flott skisse som vi skal bruke og et stempel sett. Dette har vært kjempegøy:) Slik så skissen og stempelet ut

Stemplet var veldig fint, og jeg har tatt en del bilder i det siste av soloppgang og solnedgang. Man kan drømme stort hver dag. Hver dag er det nye muligheter og min drøm er å gjøre hver dag verdt å huske.

 Her ser du hvordan jeg har løst oppgaven.

img_5695

I og med at bildene mine var litt mørke, så gikk jeg litt bort fra malen for å få siden til å harmonere, og jeg har brukt lyse ark fra Becky Higgins – Odds and Ends.

img_5701

Jeg har brukt stemplene og farget en chipboard med to farger før den ble embosset med Zing Clear embossing. Tre dotter i lille ble det også, laget med Ranger Enamel accents.

img_5703

På drømmefangeren har jeg brukt tre farger. Jeg synes Ranger Dye ink pad blender veldig godt sammen og er flott å bruke. Den kommer jo også i mange flotte farger.

img_5698

En clear sticker med et fint budskap som jeg syntes passet:)

img_5704

Sånn, det var min tolkning av skissen. Jeg likte veldig godt å jobbe etter en skisse, og kommer til å gjøre det igen.

 Følg med du også på «stempel og skisse» bidrag i bloggen til Project Life Norge. Nå gir vi vekk en stempelplate til en av dere som kommenterer på skisseutfordringsbidragene våre, du får et lodd per kommentar .

/Bente-Heidi

Jeg deltar på følgende utfordringer:

Scrap from your heart – utfordring #2 -høst, frist 28.10

Rubber Dance stamp challenge October, frist 31.10

Papirlosjen – utfordring #10 – høst/høstfarger, frist 30.10

 

4 thoughts on “Project Life – lek med stempel og skisse

Legg igjen en kommentar

