2-års jubileum for Project Life Norge

På glattisen med storebror

Project Life Norge har 2-års bursdag i dag, og i den anledning fikk vi i DT-teamet oppgave å lage et inspirasjonsbidrag basert på favoritt film, favortitt tid på døgnet og et beskrivende ord. Her er siden som jeg har laget og mitt inspirasjonsbilde.

12694882_10153251381522032_6193186093696140869_o

 

Går du på siden til Project Life Norge, ser du inspirasjonbidragene til de andre DT-medlemmene og du kan levere opp til 6 sider. Et ekstra lodd får du for å legge igjen en kommentar i bloggen min eller til noen av de andre:)

Jeg har brukt svarte kort fordi det synes jeg passer til «Blacklist» som er min favorittserie. Gul pynt for morgenstund, og ordet omtenksom er illustrert med den tålmodigheten storebror viste sin lillebror på disse bildene.

Å lære å gå på skøyter er ikke lett, og det er godt å ha stol, en hånd og holde i og litt tålmodighet – så går det bra. Jeg har laget to pl-sider fra 2008 fra en dag i Sparta Amfi hvor Mads læret seg å gå på skøyter.

side1

IMG_2974

Jeg har brukt forskjellige klistremerker i gult og sort, samt noen gule knapper. Wasi tapen har jeg fargelagt med gul tusj, og så har jeg også skrevet ut noe tekst med Dymo. Kortene er fra Becky Higgins  – Good times, plast lommene er også fra Becky Higgins.

IMG_2969

Godt å ha en hånd å holde i når beina er litt ustø:)

IMG_2972IMG_2970

Litt sint og oppgitt er det også lov å bli, så lenge man ikke gir opp.

For når man jobber på og øver, så blir du så stolt over resultatet, og dette fjeset sier vel alt om gleden som kom da han klarte å fyke rundt på isen helt selv.

IMG_2976IMG_2975

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, og bli gjerne med på konkurransen til Project Life Norge. Her kan du vinne mange premier. Du finner den her.

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen min, det er alltid hyggelig og så får du et ekstra lodd i konkurransen.

Da ønsker jeg dere alle en flott Palmehelg og en god påske:)

 

20 kommentarer om “2-års jubileum for Project Life Norge

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..