Pop-up box kort til babyshower

IMG_0867

For en tid tilbake laget jeg et pop-up box kort til en «babyshower». Jeg har lekt meg med de vakre arkene fra Maja design og mange forskjellige dies. Veldig gøy å lage.

Mal på kortet finner du her.

IMG_0866

På baksiden av kortet har jeg laget en lomme til en tag, slik at du kan skrive en hilsen. Har satt et bånd i toppen slik at det er enkelt å dra ut, det ga også litt ekstra pynt i toppen. Alle kanter har jeg rufset for å få en litt shabby look.

Har brukt flere forskjellige dies for å lage pynten, og jeg liker så godt disse arkene. Det er så sarte fine rosa farger, og litt nostalgisk mønster.

IMG_0865

Her er kortet brettet ned. Da passer det fint i en konvolutt.

Et slikt kort kan man varier og det er alltid gøy å gi bort et slikt kort som står av seg selv og har ting som skjer på alle kanter. Så har du ikke prøvd å laget et slikt kort, kan jeg anbefale det. Gøy  og ikke vanskelig å lage, fint å gi bort:)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ønsker deg en flott helg:)

IMG_0863

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Bazzil – rosa. Maja design – Vintage baby

Dies – Kort og Godt – Baby, Little B – Baby, Spellbinders.

Pyntet med blonder, knapper og charms.

Stemplet tror jeg også er fra Kort og Godt.

 

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Kort O Mania – Utfordring 148 – Bingo (dies, lag på lag, Shabby chic, bretting) Frist 15.05.16

Papirplanten – Utfordring 3 -Baby, barn, dåp, Frist 31.03.16

Nordsalten Hobbyklubb – #134 – Utstanset, frist 14-03.16

 

 

3 thoughts on “Pop-up box kort til babyshower

  1. Anita Lise sier:

    Så nydelig popupboks du har laget! Herlige farger. Jeg har nettopp lært meg å lage en sånn 🙂 Takk for inspirasjon! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita Lise

    Lik

Legg igjen en kommentar

