Gaveboks med sjokolade

121015-6

Jeg har laget en liten boks i gave til en venninde som fortjener en liten takk. Dette er min først boks, så jeg har letet rundt på nettet etter en mal, og jeg har brukt denne her som jeg fant på Kreativ Scrapping. Boksen måler 10×10 cm, men malen er lett å endre hvis man ønsker en større eske. Boksen er solid og bygget lag på lag, og jeg har også brukt papp fra en Grandiosa eske. (kjekt at den også kom til nytte).

Arkene er fra Maja Design – Summer Crush og blomstene er delvis laget selv med dies og restepapir i samme serie og ferdige blomster. Jeg har rufset arkene, farget kantene med Cat eye, brukt hyssing, chipboard og bling, og et lite stempel.

Her kommer noen flere bilder…..

121510-7

Jeg har brukt Stickles Star dust på Chipborden i hjørnet for å få litt «glam» over boksen sammen med noen bling i blomstene. Blomstene har også fått litt Star dust her og der.

Blondekanten er laget med Martha Steward punch.

121015-8

Blomstene er formet til med McGill sett.

121015-6

Har også en liten chipboard over blomstene som er farget med Wink of Stella Brush.

121015-5

Boksen er fylt med Anthon Berg..mmmm godt og rosa 🙂 Lokket sitter godt og esken tåler flere påfyll med sjokolade eller andre godsaker. En fin eske og oppbevare ting i.

121015-4

Boksen fra siden.

121015-3

Tagen og det øverste laget med ark, er festet med 3D puter. Denne esken er en super vennindegave eller julegave. Man kan fint legge et gavekort og noe smågodt i esken og gi bort. Da gleder jeg meg til å gi bort esken min. Takk for at du tittet innom bloggen min.

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Rester fra en Grandiosa eske, hvit papp, Bazzil hvit og kraft. Maja Design – He brings her flowers.

Blomser: laget av restepapir og McGill sett og dies, Petaloo – Spring Darleeing.

Sløyfebånd og osteklut – ukjent.

Chipboard – Scrappiniec

Stempel – Norsk Stempelblad

Dies: Joy Crafts: 6002, 0334, 6003. Spellbinders. Cherry Lynn 131177 og 13291

Perler fra Kort & Godt, tråd – Scrappers Spoole – bone

Martha Steward punch

Blekk: Cats eye – Cream brown og StazOn – Timber brown

Sticklesy – Star Dust og Wink of Stella Gl. Dark pink

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Et trykk – Rosa trykkpresse (frist 26.10.15)

Hjerteboden – Feminint (frist 31.1015)

Nordsalten Hobbyklubb – Rosa sløyfe  (frist 14.10.15)

Papirlosjen – Rosa i oktober (frist 04.11.15)

Scrappehjerte – Utfordring #14 – Gaver (frist 25.10.15)

Kreativ Scrapping – Utfordring #10 – Lag på lag (frist 26.10.15)

Kort O Mania – utfordring #138 – lag på lag 

10 kommentarer om “Gaveboks med sjokolade

  1. Monica sier:

    En nydelig boks med masse flotte detaljer på! I tillegg til nydelige mønsterark… Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Rosa. DT Monica

    Liker

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..