Maritime kort

Reklame: Kortet er laget for Scrappiness, og produktene er sponset av dem.

Hei! 
Jeg har latt meg inspirere av Tall Ship Race i Fredrikstad hvor det har vært 75 store vakre seilbåter denne uken, og har laget noen maritime tag’s som er fine å gi bort med gaver i sommer. Kortene er laget for Scrappiness.
Jeg har brukt dies fra Heartfelt Creations, Lawn Fawn, sirkler og bannere. Arkene som jeg har brukt er Skjærgårdsliv fra Maja Design. Elsker de arken.

Her finner du en liten video som viser hvordan de er satt sammen.

Takk for oppmerksomhetene og jeg håper at du ble litt inspirert:)
God Sommer! Bente-Heidi

Jeg deltar på følgende utfordringer:

3 kommentarer om “Maritime kort

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..