Maritimt bursdagskort – mann 50 år

250815-1

Jeg elsker sjøen, og dette kortet hygget jeg meg virkelig med å lage. Det var bestilt  til en mann som fyller 50 på sommeren og som setter pris på sjølivet. Da ble det sommer, sol, sjø og båt – en sommerferie drøm 🙂 De vakre arkene fra Pion design passet perfekt og sammen med skjell som jeg har funnet på stranden i Torsnes og noen dieser fikk jeg det rette uttrykket. Jeg har også knytt en Båtmannsknop på tauet (hyssingen). Tim Holtz diesen gjorde nytte som garn.

250815-2

Alle kanter er rufset og kantet med Distress ink. Spellbinders diesen har jeg stanset ut i akvarell papir og farget med Distress stampers. Detaljene i diesen kommer godt fram og det får et litt slitt preg.

250815-3

Her er innsiden i samme maritime stil, og jeg har satt inn stempel Gratulere med dagen 50. Tekststempelet syntes jeg også passet godt. Begge fra Papirdesign.

Dette er hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil marine og rød, Pion Design – Memory notes shoreline treasures og Shoreline Treasures knots

Dies: Sissex, Tim Holtz 660232, Spellbinders – In’spire Anchors Away, Marianne Desing LR0231, Create a smile – banner

Stempel – Papirdesign

Distress ink – Vintage photo, Distress stampers – Firebrick red og Wathered wood

Skjell i fra stranden og hamp hyssing, Gratulere chipboard fra Scrappegarasjen.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Kreativ Scrapping – Utfordring #8 – Bursdag (frist 26.8.15)

Scrappehjertet – Utfordring #12 (frist 25.8.15)

Scandinavian Paper Fun – Utfordring #6 – Sommer (frist 08.09.15)

Scrappelyst – Utfordring for august – Ferietid (frist 31.08.15)

10 kommentarer om “Maritimt bursdagskort – mann 50 år

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..