Mix og match med Project Life:)

Hei og god mandag:)

I dag blogger jeg for Project Life i Norge. I fjor sommer var jeg og en venninne på Solli Brug i Sarpsborg i anledning av 1000-jubileet her i byen. Jeg har faktisk ikke vært der før, så det var veldig på tide. Synes det var en vakker plass, men mange fine gamle bygninger, hyggelige mennesker som jobbet der og god kaffe.

Jeg ønsket å lage noen sider som skulle få fram den gode og rolige stemningen som var på stedet, og derfor har jeg prøvd å holde meg til rolige farger og litt rolig pynting til å være meg.

IMG_3774

 

IMG_3768

Kortene er fra flere sett, og jeg har valgt kort etter farge. Jeg har også unngått å bruke kort med mye tekst og heller satt på min egen tekst med utklipp og chipboards.

IMG_3759

Her har jeg brukt litt pynt fra Ali Edwards som jeg synes har utrolig fin stil, men kortene er fra et annet merke.

IMG_3765

Kun en chipboard på et prikkete kort. Helt ulikt meg å ikke sette på mere greier…..

 

IMG_3766

Pyntet med en chipboard av kork. Da fikk jeg skjult de menneskene som satt på kafeen og drakk kaffe 🙂

På  side 2 er det pyntet ganske likt, kort fra forskjellige sett og litt chipboards med tekst og pynt. Her er noen flere bilder.

IMG_3770IMG_3771IMG_3772

Det å ikke holde seg striks til et kit, syntes jeg fungerte mye bedre. Ofte så kan jeg sitte og snu og snu på kortene i et sett og ikke få de til å stemme. Nå som jeg bare valgte fritt av utvalget mitt etter farger så gikk det raskere og jeg ble veldig fornøyd med sidene.

Så mitt tips i dag er – la sett være sett – velg det du trenger fra hva du vil. Det kan være kit, mønster ark eller kort du lager selv. Mix og match:)

Ha en fortsatt fin dag. Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Scrappelyst – Utfordring august  – Forbokstav, B for bilder og blå pl kort:)

Papirlosjen  Utfordring juli/august – alt er lov

IMG_3760

7 thoughts on “Mix og match med Project Life:)

  1. Anita sier:

    to nydelige pl sider. Ofte når jeg kikker på PL sider, får jeg følelsen av å kikke i familiealbum til folk jeg ikke kjenner, det gjorde jeg ikke her. Likte veldig godt tekst og pynt.
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen- Klem DT-Anita

    Lik

  2. krlan sier:

    Så lekkert og så gøy å se skikkelig detaljbilder av alt sammen!

    Takk for at du deltar i august-utfordringen hos Scrappelyst.

    Lik

Legg igjen en kommentar

