Hipp hurra – bursdagskort

IMG_3700

Onsdag startet en ny utfordring hos Scrappiness og jeg laget dette litt søte kortet som inspirasjon.

SOMMERBILDE-INSPIRASJON

Denne gangen går utfordringen ut på å bli inspirert av et moodboard. Du finner mer info her. Jeg ble inspirert av fargene og blyanten gav meg lyst til å fargelegge og drodle litt på kortet. Her kommer noen flere bilder:)

IMG_3701

 

IMG_3705

Pyntet kun med en enkel rose. Gøy å få øvd litt på å fargelegge. Første tegningen med copics, og jeg syntes de var flotte å fargelegge med. Litt annerledes en promarker som jeg har brukt mest, men de blendet veldig fint.

IMG_3702

Innsiden er enkel med noen drodlet smilefjes og stor plass til å skrive en hilsen.

Det var alt for nå. Bli med på utfordringen til Scrappiness – fin premie å vinne:)

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

