Et lite brettekort med flamingo og en tutorial

Hei – endelig fredag:)

I dag er jeg i godt humør! Du blir jo det av å sitte med fargerike ark som er fulle av frukt og rosa flamingoer. Da får jeg lyst til å holde på sommeren litt til.

Kortet jeg har laget i dag er inspirert av moodboardet i utfordringen vår hos Scrappiness  som du finner her. Det var frukten og fargene på bildene som inspirerte meg. Det er et brettekort med tittehull inne i. Tutorialen finner du her.

IMG_3736

Det er et ganske smalt og lite kort, men med en fargesprakende fremtoning og en surprise på innsiden… Kortet måler 8 x 14 cm.

IMG_3737

Det er stanset ute en sirkel i høyre side som gir et «tittehull» og på venstre side er det en tag som du kan ta ut å skrive hilsen på. Bare til å dra litt i pilen med teksten «Things are looking up».

IMG_3739

Baksiden er ganske enkel

IMG_3740

IMG_3741

Dette kortet er helt uten stempel og jeg har kun pyntet med chipboard fra samme serie som arkene. Pynten på forsiden er bygget litt i lag med limputer og jeg har laget små dotter med stickleys glitter lim i fargen cool mint. Digger pakken med chipboard. Her var det mye fint.

IMG_3742IMG_3743

Ikke alltid like lett å ha photoshoot med kortet. Det blir alltid litt knipsing. Denne gangen var det en som veldig gjerne ville være med. Hvem kan vel motstå de øyene der…. Så bilde med Mollie ble det i bloggen:)

IMG_3729

Det var alt nå på en fredag. Ha en flott helg, og takk for at du tittet innom bloggen min. Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Papirplaneten – august utfordring –  Alt er lov, frist 31.08

Papirlosjen – Juli/august utfordring, frist 31.08

Scrappelyst – Utfordring for august – Forbokstav, frist 31.08 Jeg har brukt Bonfolder til å skarpe brettene på kortet – B for Bente-Heidi

3 thoughts on “Et lite brettekort med flamingo og en tutorial

Legg igjen en kommentar

