Et rosa kondolanse kort

I dag har jeg laget et rosa kondolanse kort med en klassisk rose. Jeg synes slike kort skal være i rolige fargetoner og de skal være litt klassiske. De er ikke alltid så enkle å lage, for anledningen er jo ikke hyggelig.

IMG_3495

Jeg har brukt dies fra Tim Holtz for å lage et rose mønster i arket. Bygget kortet opp med flere lag ark og dobbelsidig tape.

IMG_3496

Selve rosen er en dies og stempel fra Heartfelt Design – Classic rose. Denne gangen har jeg brukt akvarell ark, og bladene er farget med akvarell farger. Selve rosen er farget med Distress ink i svake rosa farger. Når jeg stemplet ut blomstene har jeg brukt Archival ink i grønt og rosa.

IMG_3498

Litt glitter er kommet på rosen, og stemplet er fra Papirdesign.

IMG_3503

Alle kanter er farget med Distress ink – Vintage photo.

IMG_3501

Stemplet er fra Papirdesign, og diesen tror jeg er Spellbinders men jeg er jammen ikke sikker… God plass til å skrive er det i alle fall her, og jeg syntes Pion arket ( Botanical Journal – Linnea borelis) hadde så nydelig blomstermønster som passet veldig fint.

IMG_3505

Takk for at du tittet innom bloggen! Ønsker deg en flott dag videre:) Jeg lurer på om jeg kanskje skal beise litt hus…. Klem Bente-Heidi

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Noor Design – July challenge, use dies cuts

Hjerteboden – July utfordring – Alt er lov, frist 31.07.17

Kort O Mania – Utfordring 179 – July, alt er lov, frist 31.07.17

Scrap from your heart – Utfordring 11 – alt er lov, frist 31.07.17

Papirlosjen – Utfordring July, alt er lov, frist 31.07.17

 

 

 

4 thoughts on “Et rosa kondolanse kort

  1. Anita sier:

    Eg sat og såg på dette kortet på FB, og syntes det var aldeles nydelig. Det synes eg forsatt. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem Anita

    Lik

Legg igjen en kommentar

