Travel journal – lag din egen:)

Hei, skal du ut å reise i sommer?  Tenk å hatt en travel journal og samlet alle minnene i. Jeg har laget en Travel Journal for Scrappiness i dag, og det var veldig artig og lage den fra bunnen av.

Jeg synes det er utrolig kjekt og ha en journal som bare handler om en reise! Her kan du samle alt av små merkelapper, kvitteringer, bilder, notater og du kan også bruke boken til å planlegge reisen. Et annet stort pluss er at du her kan få brukt masse restepapir, bare bestem deg for et fargetema. Jeg har ikke brukt resteark i dag, for jeg har brukt de nye arken til Maja Design.

IMG_2782
Jeg har laget den helt fra bunn, coffee dyet ark og stemplet mønster på dem , sydd sammen arkene, laget bokomslag og dekorert den halvferdig – resten skal gjøres under reise. Her er en liten video av boken.
Skjermbilde 2017-07-05 kl. 00.05.51

 

Her kommer noen bilder av boken.

IMG_2779

IMG_2783

IMG_2809-Recovered

IMG_2808-Recovered

IMG_2807-Recovered

IMG_2805-Recovered

IMG_2798-Recovered

IMG_2796-Recovered

 

Forklaring og tutorial finner du på her på bloggen til Scrappiness, og jeg lover deg – denne boken er virkelig gøy å lage, og et fint sted du kan samle minner fra en reise.

En sann journal kan du bruke til hva som helst – det bestemmer du:)

Takk for at du tok deg en tur innom bloggen min:)

Klem Bente-Heidi

 

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Kort O Mania – Juli 179 utfordring – Alt er lov

Hjerteboden – Utfordring Juli – Alt er lov

Papirlosjen – Juli/august utfordring – alt er lov

 

 

2 thoughts on “Travel journal – lag din egen:)

Legg igjen en kommentar

