Nye fargestifter og ark!!

Hei! Håper dere har hatt en flott helg:) I dag blogger jeg for Scrappiness.

IMG_2715

Jeg føler meg superheldig som har både fått brukt de nye arkene fra Maja Design og testet ut de nye fargeblyantene mine fra Chameleon.

IMG_2713

Disse fargeblyantene er utrolig god og jobbe med, og i og med at alle blyanten er tofarger er det enkelt å velge rett nyanse til å lage skygger og dybde.

 

IMG_2717

Jeg synes de blender ganske godt sammen, men så er det sånn at fargelegging kan man bare bli bedre på. Men nå vet jeg hvilke blyanter som får være med på ferie i sommer:)

Å øve på fargelegging er en fin sommerferie syssel, for det er ikke så mye du trenger, og du kan gjøre det overalt. På hotellrommet, på flyet, på hytta, mens du slapper av i skyggen osv…

IMG_2727

Har bygget opp kortet lag på lag, brukt bølgepapp, og buet vimplene som er på fronten.

IMG_2718

Innsiden har jeg kun satt på en liten tag med en hilsen til jubilanten, stemplet et lite motiv som jeg har fargelagt på høyresiden. Disse maritime stemplene fra Marianne Design var kjempefine!

IMG_2726

IMG_2725

På baksiden er det et belte av papir i lag og så har jeg bygd opp teksten fra arket med limputer. Det var alt for denne gangen.  På bloggen til Scrappiness finner oversikt over hvilke produkter jeg har brukt:)

Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hjerteboden – Juli utfordring – Alt er lov.

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring juli – merkedager

Scrap from your heart – Utfordring juli – Alt er lov

 

3 thoughts on “Nye fargestifter og ark!!

  1. frkbogstad sier:

    Kjempeflott kort ♥
    Ja desse arka ligg i ein bunke å vente på at eg skal få tid 🙂
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring ♥
    DT-Audhild

    Lik

  2. frkbogstad sier:

    Ogso skulle eg óg sei at desse fargestiftene va fine 🙂 Smart med 2farga.
    Akk, om eg berre kunne fargelegge… (får so vondt i fingrane av å holde blyanten ..)

    Lik

  3. Elisabeth sier:

    Så stilig kort:
    Høres ut som du koser deg med fargeblyantene dine=)
    Tusen takk for du deltar hos NSHK.
    Klem fra Elisabeth

    Lik

Legg igjen en kommentar

