Et rammekort med tutorial

Hei!

I dag har jeg blogget for Scrappiness med et rammekort med tutorial. Rammekort er fine. De gir en dybde til kortet ditt og er forholdsvis enkelt og lage. Her har jeg brukt arkene fra Graphic 45 – Portrait of a lady. Nydelig ark;)

IMG_1988

Jeg har pyntet med flotte blomster fra Prima som matchet perfekt og utklipp fra arkene. Å bruke utklipp fra arket gjør at du får mer pynt som matcher og at du får noe annet en blomster å pynte med. Jeg liker veldig godt og bruke utklipp.

IMG_1981

Som du ser blir det en fin dybde i kortet når man lager en slik ramme, og jeg synes det er et flott brettekort og lage.

IMG_1985

Her er noen flere bilder av kortet.

IMG_1993IMG_1991IMG_1990

 

Fikk du lyst til å prøve å lage et slikt kort? Her finner du tutorialen. Hos Scrappiness har vi  nå også en utfordring som heter «rammer». Bli med da vel?

Takk for at du tittet innom bloggen min:)

Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hobbygarasjen – Utfordring #48 – Blomster, frist 25.05

Kort O Mania – Utforsring #176 – Utfordre deg selv (det er faktisk første gangen jeg lager et rammekort.

Papirlosjen – Utfordring mai – # Blomster, frist 31.05

Kreativ Scrapping -Utfordring # vår

 

 

 

5 thoughts on “Et rammekort med tutorial

  1. Julia Øren sier:

    Flott rammekort med fine detaljer. Jeg liker også godt å bruke utklipp, gir fin effekt.
    Takk for din deltagelse hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    Likt av 1 person

  2. Anita sier:

    Et nydelig ramme-kort, liker også veldig godt at innsiden er så flott pyntet. Takk for at du deltar hos Papirlosjen, Kelm DT- Anita

    Lik

Legg igjen en kommentar

