Bryllupsboks med kake

Jeg har prøvd meg på min første eksplosjons boks med kake inni. Den var til et bryllup nå i april. Arkene er fra den flotte serien til Pion – Where the roses grow.

IMG_1528

Boksen er laget i hvit bazzil og så er det brukt rosa og grønn bazzil under mønsterarkene.  Alle kanter har jeg svertet med Distress ink – Vintage photo. Her er bilde av toppen av boksen.

IMG_1519

Jeg må innrømme at jeg knotet en del med kaken…. Flere utgaver gikk i søpla, men til slutt knekte jeg koden med at jeg måtte klippe tette nok kanter for å få laget en fin runding. Jeg brukte tutorialen til Camilla Halseth , og den finner du her.

IMG_1525

Kaken er pyntet med blonder og masse blomster og litt små perler.

IMG_1523

Fargene går i flere toner rosa og hvitt.

IMG_1522IMG_1520

Her ser du boksen utslått før jeg var helt ferdig. Det skulle være pengelomme på boksen også, og den ser du på bildet under. Da fikk jeg desverre ikke tatt et like godt bilde, men sånn er det noen ganger. Lyset blir helt feil uansett hva man prøver. De første bildene er tatt ute og det er jo alltid best med naturlig lys.

IMG_1538

Det var alt for i dag. Nå skal jeg ut å jobbe i hagen. Er meldt flott vær, så kanskje det kan bli t-shirt og shorts:) Men i kveld skal jeg prøve meg på en ny type kort, og det gleder  jeg meg til.

Ha en flott helg! Klem Bente-Heidi

IMG_1524

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Papirlosjen – Utfordring mai, blomster, frist 31.05

Hobbygarasjen – Utfordring mai, blomster, frist 25.05

Scrappelyst – Utfordring mai, Feiring. Frist 31.05

 

10 thoughts on “Bryllupsboks med kake

  1. Synnøve Aakvik sier:

    For en flott boks! Jeg elsker å lage eksplosjonsbokser! Kan varieres til det uendelige, og blir som regel veldig lekre.
    Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #blomster.
    Klem fra DT-Synnøve

    Likt av 1 person

  2. Julia Øren sier:

    Så utrolig flott eske! Liker spesialt godt hvordan du pyntet kaka.
    Takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen.
    DT Julia

    Likt av 1 person

  3. Hege sier:

    Nydelig og forseggjort bryllupsboks.
    Denne var virkelig flott.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    Lik

Legg igjen en kommentar

