Bursdagskort til en flott dame på 50!

Lone på Scrappiness fylle 50-år i morgen, og vi var en del jenter som hadde lyst til å overraske henne med en liten oppmerksomhet. Det er det som er så kjekt med runde dager og jubileum når du holder på med denne hobbyen. Det er så utrolig mye fint og forskjellig man kan lage. Hvis du går inn på bloggen til Scrappiness, kan du se alt det fine de andre jentene har laget!

benteheidi1

Jeg har laget et bursdagskort hvor jeg i utgangspunktet tenkte å prøve meg på Clean and simple (cas), men det gikk jo ikke helt. Her er det lag på lag og masse pynt. Glitter wasi, blonder, gulltall, figurer, buttoms og en blomst. Så enkelt ble det ikke, men jeg ble veldig fornøyd.

IMG_1792IMG_1793

For å bygge lagene har jeg brukt tykk dobbelsidig tape, og da var det lett å sette på wasi tape etterpå at ting var festet. Da kunne jeg prøve meg fram og sette det på der hvor jeg syntes det manglet noe. Kanskje det er derfor at det ikke blir cas, at jeg hele tiden føler at det mangler noe, hi hi.

 

IMG_1795

Innsiden er også laget av pl kort, litt enkel gull pynt og wasi tape.

Baksiden fikk jeg i allefall enkel:)

IMG_1797

Jeg har brukt forskjellige ark, mye rester og pynten er litt forskjellig. Egentlig er mye av det jeg har brukt det samme som jeg bruker når jeg lager pl-sider:)

Det var alt for denne gangen, ha den super helg  – og ta en titt på siden hos Scrappiness. Du får garantert noen gode ideer til «bursdagskort»!

Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Scrappelyst – Utfordring for mai – Feiring, frist 31.5

Kaboks, Utfordring #13, bursdag, frist 30.05

3 thoughts on “Bursdagskort til en flott dame på 50!

  1. Gitte sier:

    Sikke et festligt fødselsdagskort 🙂 Jeg er vild med alle dine skønne detaljer. 1000 tak for din deltagelse i Kaboks udfordringen. Hilsen DT Gitte

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

