Criss cross kort med blomster av vellum

I dag har jeg blogget for The Paper Crafting og skrevet litt om hvordan jeg laget blomster av vellum. Så hvis du går på The Paper Crafting kan du lese mine tips og råd.

Her kommer noen flere bilder av kortet, samt en oversikt over produkter jeg har brukt:)

IMG_1516.jpg

Det er et enkelt Criss Cross kort som er 6″ x 6″ i ferdig størrelse.

Jeg har brukt min nye dies fra Heartfelt Creations – Tropical Plumeria. Embosset, fargelagt og stanset ut, før jeg har formet og limt blomstene sammen.

IMG_1515

En tag til å skrive hilsen på og under ser du baksiden. Arket jeg har brukt er fra Lemon Craft, en polsk produsent med mange flotte ark:) Jeg digger denne trebakgrunnen, og blått og brunt er på en måte favoritt fargene mine på kort.

IMG_1511

Noen flere bilder av blomstene. Likte disse veldig godt, så det blir nok å lage flere…

IMG_1514IMG_1513IMG_1512

Har stanset ut blader og stenger i hvitt. Det var alt for denne gangen. Hos The Paper crafting finner du flere tips og råd samt en mal på kortet. Ta gjerne en titt innom:)

Klem Bente-Heidi

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hjerteboden – April utfordring – vårfornemmelse med blomster, frist 30.04

Scrap from your heart- Utfordring #8 Vårfarger/påske, frist 28.04

One thought on “Criss cross kort med blomster av vellum

Legg igjen en kommentar

