Til konfirmanten – kort til jente

Hei alle sammen

Nå nærmer det seg konfirmasjons tid for mange og  jeg har laget et konfirmasjonskort til jente for Scrappiness.
Det er de flotte arkene til Papirdesign som jeg har brukt og diesen til Tim Holtz som har fått kjole på og blitt pyntet.
IMG_1394.jpg
Jeg har stanset ut diesen to ganger, og klippet til den i fargede bazzilen slik at den ble som en kjole.
IMG_1382
Skjørtet har jeg laget ved å fukte papiret lett med vann, og så brettet forsiktig folder og formet skjørtet til. Foldene er lim sammen i toppen. Blondene under har jeg brettet folder på og festet bak skjørtet, så har jeg limt på et bånd som belte. Når det har tørket, både lim og fuktig papir, så har jeg festet det til «kroppen». Pyntet med blomster og laget et perlehalsbånd.
IMG_1386
På mønsterarket går det igjen sommerfugler, så da syntes jeg det var fint å pynte litt med det. Eller så er det lite pynt da kjole skulle ha mest oppmerksomhet.
 Har brukt Vimpel dies og stanset ut to som jeg har brukt bak kjolen.
IMG_1385
Innsiden med vimpler, lomme til penge eller gavekort og stor plass til å skrive.
IMG_1393
Det var alt jeg hadde for denne gangen.. Ønsker dere en fortsatt god påske.
Oversikt over hva jeg har brukt av utstyr og ark finner du her hos Scrappiness.
Klem Bente-Heidi
Jeg deltar i følgende utfordringer:
5 thoughts on “Til konfirmanten – kort til jente

  1. bente sier:

    Så stilig kort og ikte veldig godt kjolen du hadde laget her:)
    Og takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    Lik

  2. scre sier:

    Så stilig!
    Likte så godt skjørtet du har lagd! Det gjorde kortet Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    Lik

Legg igjen en kommentar

