Apekatter og palmesus og en liten tutorial:)

IMG_1352.jpg

Hallo – nytt kort fra meg i dag og med tutorial for Scrappiness:)
Apekattene fra Heartfelt Creations har vunnet mitt hjerte og plass på scrapperommet.
Jeg digger disse søte og rampete apekattene.
På mandag hadde jeg et kort som jeg lovet tutorial på i dag, og dette er faktisk den samme bretten.
Gøy å se hvor anderledes et kort blir når man totalt endre ark og pynt. Gøy å jobbe med så glade farger og grønt er jo vårens farge:)
Her kommer noen flere bilder av kortet, før jeg går igjennom hvordan man lager det. Kortet fant jeg i et gammel Et Trykk.
Malen på hvordan jeg har laget kortet finner dere hos Scrappiness her.
IMG_1341IMG_1342IMG_1348IMG_1350IMG_1343IMG_1347
Jeg har hatt det utrolig moro med å lage dette kortet, og smilet for meg selv av de søte apekattene. Stemplene har jeg fargelagt med Chamelon og Promarker tusjer. Lenge siden jeg har hatt disse framme og det var fint å ta de fram igjen. Dette kortet og apekattene fungerer til alle aldre, og nå har jeg funnet en løsning på bursdagskort til mine tre gutter. Litt mandig men med masse humor og glade farger:)
For tutorial og material oversikt – gå til Scrappiness her.
Dette er det forrige kortet jeg laget med samme mal, og du finner mer om det kortet her – Et brettekort til nyfødt..
IMG_0004
Tusen takk for titten, og nå har påsken startet skikkelig – så god påske alle mann;)
Klem Bente-Heidi
Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
6 thoughts on “Apekatter og palmesus og en liten tutorial:)

Legg igjen en kommentar

