Project Life i Norge er 3 år !! Hurra:)

I dag er det 3 år siden Project Life i Norge startet opp – og det feirer vi med masse premier som du kan vinne.

Man får lodd ved å kommentere i bloggene til oss i teamet, pluss 1 lodd pr innlevering du leverer til konkurransen. Du leverer bidraget ditt her.  Du kan lage ett bidrag pr inspirasjonebilde, så totalt kan du levere  10 bidrag,  og kommenterer du i bloggene får du hele 11 lodd! Sjekk ut alt det flotte du kan vinne her.

Her ser du mitt inspirasjonsbild, min mobil, favoritt frukt og godis.)

16298642_10154096396612032_4175904322082319100_n

Det ble til dette bidraget – som igjen er fra Danmark.

IMG_1178

Men inspirasjonsbildet minnet meg om ting jeg liker – så da laget jeg en siden over hva som gjør ferien min bra. Jeg har brukt fargene fra inspirasjons bildet i kort og pynt.

So here we go….

IMG_1182

Tid til å tegne uten mål og mening og uten tidsfrist er viktig, egentlig alle ting uten tidsfrist er viktig i ferier.

IMG_1181

Topp 10 liste over hva som gjør en ferie bra, og selvfølgelig når man er i Danmark så en god gammeldags iskrem veldig viktig – med kokosbolle, soft-ice og guff. En hel ukes kalorier i en porsjon:)

For ikke å snakke om Wienerbrød . Helt fantastisk gode  og den lokale bakeren hadde et utrolig utvalg! Her gikk vi berserk som dere ser av bildet under, men det var til 8 personer da…

IMG_1180

Har brukt litt enkle sticker på bildene. Her er det bilder av bare «super god ferie modus»

IMG_1179

Røde valmuer er så vakre og jeg blir glad hver sommer når jeg ser dem.

IMG_1184

Håper du også gleder deg til sommer – det gjør jeg, og jeg håper du fikk lyst til å delta i 3-årsfeiringen til Project Lie i Norge.

Ønsker deg en flott søndag  – og lykke til i konkurransen vår hvis du velger å delta:)

Klem Bente-Heidi

 

3 thoughts on “Project Life i Norge er 3 år !! Hurra:)

Legg igjen en kommentar

