Velkommen til verden – Nyfødtkort

I dag har jeg blogget for The Paper Crafting med et babykort. De nye arkene fra Pion Design – Theodore and Bella – er noen av de fineste barne arkene jeg har sett på lenge. 

Arkene går i nydelige sarte jordfarger, og fungere like godt til jente som til gutt. De har et gammelt preg og tar deg tilbake til gamle barnerom, tøy bamser og kaniner.

IMG_1076

Kortet er til en liten gutt, så jeg har pyntet med noen blå detaljer.

IMG_1091

Innsiden har på venstre side en liten lomme hvor det er plass til et gavekort eller penger bak ovalen.

IMG_1078

På baksiden har jeg lekt meg med mitt nye WeR Mini alphabet punch board. Her er det brukt papir rester av det som var igjen av arkene og så har jeg klippet ut noen av tøy-dyrene og satt på.

IMG_1086

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Hos The Paper Crafting finner du en oversikt over alt jeg har brukt og litt mer forklaring til fremgangsmåten:)

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring 155 – Finn barnet i deg

Papirplaneten – Utfordring 15 – Vintage/Shabby Chic

 

 

One thought on “Velkommen til verden – Nyfødtkort

  1. Karen Elise sier:

    Så nydelig kort! Lekkert motiv, helt enig i at den papirserien er nydelig! Så smart måte å lage pengelomme på inni kortet! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    🙂 Karen Elise

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

