Enkelt album med tutorial

img_0998

Forrige uke blogget jeg for Scrappiness med en tutorial på dette albumet.

Min absolutte favoritt designer hos Prima er Frank Garcia. Han tryller fram de mest utroligst kreasjoner, og hver gang han har nye produkter ute så er det MÅ HA produkter for meg.

Han har nå to nye serier med ark nå hos Scrappiness og jeg har vært så heldig å få lage noe med disse.Og det beste av alt – du finner blomster og pynt som matcher perfekt til arkene fra Prima:)

Arkene er så flotte at jeg kviet meg for å klippe i dem, men det har jeg gjort og her kommer et album med gull, glitter og nydelige rosatoner, lag på lag i både pynt og ark.

Tutorial på albumet finner du hos Scrappiness.

img_1002img_0982Albumet er veldig enkelt og raskt å lage, og du har et hav av muligheter til å plassere bilder og dokumentasjon. Her er ark til å løfte opp, fliker til å sette bilder inn bak og det er bare fantasien som setter grenser.

img_1007img_1005img_1003img_0996img_0995img_0985img_0987img_0988img_0989img_0990img_0991img_0993img_0994

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag!

Husk at tutorialen og produkt oversikten finner du hos Scrappiness

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

