Brettekort med «sving»

Hei og god mandag:) I dag blogger jeg for Scrappiness og  jeg har fått leke meg med de utrolig lekre og fargeglade arkene fra Pink Paislee som de nettopp har fått inn i butkken. Disse likte jeg veldig godt;)

I det siste nummeret av «Et Trykk» så har de en tutorial på et artig brettekort som jeg bare måtte prøve.  Så her kommer da mitt forsøk på dette kortet.

img_0889

Jeg valgte å lage kortet med en firkant dies, men her kan du også bruke oval eller sirkel. Du bestemmer 🙂 Forklaringen på hvordan kortet skal lages finner du i «Et Trykk» og det får du kjøpt hos Scrappiness.

img_0895

Har valgt å kjøre hjerte tema gjennom hele kortet, så da ble det ikke så stort område å skrive på, men det er jo ikke alltid at du skal skrive så mye på kortene.

img_0894

Stemplet fra Kort og Godt med teksten» Hvis det var mulig ville jeg male dagene dine lyserøde med rosa hjerter på» var som skapt for dette kortet! Teksten har jeg embosset med hvitt.

img_0897

 Blomstene er fra Wild Orchid Craft, og jeg har brukt Stickleys og Liquid Pearls på dem for å få litt gull og glitter.

img_0867

Chipbarden er farget med Color bloom – Empress gold og jeg har også splashet litt på hjertet på bildet i midten.

img_0900img_0891

Håper du fikk litt inspirasjon. Jeg ble glad av å lage dette kortet og av de flotte arkene.

Tusen takk for titten, og så sees vi kanskje onsdag? Da har jeg tutorial på et enkelt album du kjapt lager selv hos Scrappiness:)

Klem Bente-Heidi

Oversikt over alle produktene finner du her hos Scrappiness.

Jeg deltar i følgende utfordringer med kortet:

Hjerteboden – Februar, Kjærlighet, frist 28.02

Scrappelyst – Februar, Hjerter, frist 28.02

Papirplaneten – Utfordring 14, Kjærlighet, frist 28.02

Hobbygarasjen – Februar, Hjerter, frist 28.0

4 thoughts on “Brettekort med «sving»

  1. julia sier:

    For et flott kort!
    Takk for at du lager bidrag til oss i Hobbygarasjen. Fristen for denne utfordringen var 25., men nå er det ny utfordring ute, velkommen til å delta på den!
    DT Julia

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

