Gratulere med morsdagen, mamma!

I dag er det morsdag og da er det på sin plass med en liten oppmerksomhet til mammaer. Min mamma fikk sjokolade og et kort som jeg har laget.

img_0740

Her har jeg brukt ark fra både Papirdesign og Maja Design, og stemplet er fra Magnolia. Synes det var herlig å lage kort med vårfarger, og likte disse arkene veldig godt.

img_0676

Stemplet har jeg fargelagt med Distress ink, og jeg synes at jeg får fram flere detaljer nå enn da jeg startet. Alltid godt å se at trening hjelper, selv om det fortsatt er mye å trene på.

img_0688

Har brukt to dies fra Spellbinders og laget rammen rundt bildet. Pyntet med blomster og små dotter med Liquid pearls sammen med stempler og en blå blonde.

img_0692

Har brukt Liquid Pearls rundt laget i mitten for å skape en ramme og en effekt.

Innsiden og baksiden er laget nesten lik som forsiden.

 

Innsiden. Begge sidene er like, men på høyre side har jeg skrevet en flott hilsen og takk til mammaen min så derfor er ikke den med på bildet:)

img_0741

Her er baksiden.

img_0695

Kortet sett fra siden.

img_0696

Mamma er alltid min store supporter og mitt støtteapparat her i livet, slik jeg håper at jeg er for  mine barn. Det å være mamma er en av livets beste oppgaver, og jeg er priviligert som får ha denne flotte oppgaven. Jeg var så heldig i går at jeg fikk denne av mine tre sønner! Tror det er den flotteste buketten EVER!

img_0722

Tusen takk for at du tok deg tid til å titte innom bloggen min, det setter jeg stor pris på.

Ha en fin søndagkveld:) Klem.

Her er en produktoversikt:

Ark: Bazzil -hvit og turkis, Maja Design – Coffie in the arbour – Lemon meringue pie. Papirdesign – Lykke Fuglekvitter.

Dies: Spellbinders ;  Floral Oval og  Classic oval

Stempel – Kort og Godt M292 og Ms94. Magnolia – Tilda With Daisys And Mushrooms

Liquid Pearls – Baby blue, Distress ink Old paper (rundt alle ark kanter)

Blomster fra Papirdesign og Wild orchid craft.

 

Jeg deltar på følgende utfordringer:

Hjerteboden – Februar utfordring – Kjærlighet, frist 28.02

Papirdesign – Februar utfordring – Dies, frist 28.02

Scrap from your heart – #6 Valentine/morsdag, frist 28.02

 

 

 

 

7 thoughts on “Gratulere med morsdagen, mamma!

  1. Renate sier:

    Så koselig kort, heldig er mammaen som fikk det!
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februarutfordring ♥
    Klem, DT- Renate

    Lik

  2. Anita Sæløen sier:

    Kjempefint morsdagskort. Jeg tipper din mor ble hoppende glad, det hadde i alle fall jeg blitt hvis jeg hadde fått et sånt vakkert kort fra min datter.
    Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin februar utfordring!
    Klem, DT-Anita

    Lik

  3. Monica sier:

    Nydelige kort, heldige mamma’en din! Farger, papir og motiv var bare så fint sammen med kjempeflott fargelegging! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Kjærlighet. DT Monica

    Lik

  4. frkbogstad sier:

    Nydelig bukett ♥
    Og kortet va også feiande flott 🙂
    So fint at du tar igjen mønsterarket i nokre av rammene.
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring 🙂
    DT-Audhild 🙂

    Lik

  5. Stine sier:

    For et herlig kort som gir vårfølelse! Og heldige du som har så flotte sønner at de også gir mammen sin en flott oppmerksomhet! Tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos Scrap From Your Heart! Hilsen Stine -DT

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

