Sommer minner

I dag er det klart for en ny utfordring hos Project Life Norge og jeg har laget disse to sidene som inspirasjon.

img_0670

Utfordringen går ut på at du skal bli inspirert av disse flotte bildene, og jeg ble inspirert av teksten, den sorte bakgrunnen og det lyse fargene mot det mørke. Orange ble rødt hos meg. Du kan lese mer og delta i utfordringen her.

15871869_10154038407667032_4689869322267058089_n

 

Mine sider er fra vår siste ferie i Danmark, og nå fikk jeg veldig lyst på en tur til. Her er noen bilder av det flotte sommerhuset vi hadde som ligger i Gedesby på Falster.

img_0661

Sommer i Danmark er for meg stranden, valmuene, blå himmel og hav så langt du ser. Nydelig!

img_0665

Her kommer noen nærbilder av kortene.

img_0669

img_0668

Fargelagt kortet med Promarker, pyntet med tekst og hjerte i tre.

img_0667

Embosset en drømmefanger. Dette er virkelig drømmeplassen min!

Og her ser dere drømmehuset:)

img_0664

Tegnet opp en ramme, fargelagt tekst og brukt klistremerker.

img_0663

Må jo kose seg her….og det er bare fem min. gange til en flott strand eller en liten baker forretning….

img_0666

Det var alt av ferie minner for denne gangen. Jeg får bare starte med å få resten av ferien i albumet. Ha en flott onsdag og «nesten helg»:)

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

