Mixmedia lerret

Hei, her er mitt siste bidrag for Scrappiness forrige uke, også denne med produkter fra Canvas Corp Brand.

Synes pakken jeg fikk var spennende, og jammen har jeg fått prøvd meg på litt nye ting:)

Her er et canvas lerret som jeg har brukt stensiler, mist, maling og paste på.

img_0573

Først er canvasen grunnet med Heavy gesso, før jeg har brukt paste. Denne gangen ønsket jeg at å bruke en paste som sugde til seg farge, så da ble det Distress Grit-paste fra Tim Holtz som har en fantastisk overflate – digger den!!

img_0576

Sprayet med mist, og gått over med gesso igjen for å få fram de effektene jeg ønsket.

Bildene er klippet fra 7Gypsies Wanderlust collection – Be free.

Stemplet er fra Tim Holtz – Ponderings.

Blomsten har jeg laget selv, men den fikk dere tutorial på på onskdag:)

img_0577

For å få til et gammelt preg på arkene, så har jeg brukt mer Tim Holtz produkter  – Distress Collage medium Vintage og Crazing. Disse er nye for meg, og det var gøy å prøve de ut. Gir en matt fin tekstur og finish på arkene. Har brukt de både på utklippene og teksten.

img_0581

Brukt lim puter for å bygge litt i høyden. Oversikt over hva jeg har brukt finner du her.

Det var alt for meg for i dag. Nå er det snart helg – nyt den:)

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

