Lag blomstene dine selv:)

Hei, i dag blogger jeg for Scrappiness, og her finner du også en tutorial på hvordan du kan lage denne shabby blomsten.

img_0570

Blomster er veldig fint, og jeg er utrolig glad i å bruke blomster på alt jeg lager.

Men, noen ganger har man ikke blomst i rett farge eller størrelse – eller man har ikke det man tenker i hodet at man burde hatt:)

Da kan det være greit å ha flere måter å lage blomster på selv. Så her kommer en kort forklaring på hvordan du kan lage deg en litt «shabby» blomst av canvas stoff.

img_0566

Blomsten har jeg satt på en gammel boks med valnøtter, og pyntet med ark fra Canvas Corp – Coral & Ivory ribbon stripe som er en maritim serie ark.

img_0572

Dette trenger du for å lage blomsten:

img_0533

Og her finner du tutorial på hvordan den lages. Jeg lover – det tar ikke mer en 5 min og lage en blomst!

Når du først er i gang, kan du jo lage deg mange og prøve deg fram med forskjellige farger.

Bli også med på utfordringen til Scrappiness  – Her utfordrer vi deg til å prøve noe nytt, enten en ny brett, en ny teknikk, nye materialer – altså noe du ikke har prøvd før. Du kan lese mer om utfordringen og premien her.

Det var alt for denne gangen. Produkt oversikten finner du her.

Takk for nå, og håper du ble inspirert til å lage dine egne blomster. Den trenger jo ikke brukes på kort eller boks – du kan sette den på en spenne og bruke i håret, feste på handlenettet eller hvorfor ikke på sandalene. Her kan du slå deg løs, hi hi.

Klem Bente-Heidi

Legg igjen en kommentar

