God mat smaker bedre med gode venner

På torsdag blogget jeg for Project Life i Norge med denne siden. Å lage mat er hyggelig, men enda bedre er det når man kan gjøre det med en god venn.Her er det blomkål pizza som skal lages, og dette er en av mine favoritter. Oppskriften har kommet med på oppslaget – så nå gjør det ikke noe om jeg glemmer den:)

img_0463

Jeg har prøv å øve meg på pynte kort uten bilder  og også lage oppslag med litt mindre pynt. Men her er det så mye farger at helt rolig ble det ikke:)

img_0468

Tittelkortet er laget av to ark, stickers, og dots. Jeg liker godt hvordan arket synes gjennom bokstavene.
img_0464
Her er chipboarden farget med Nuvo crystal drops og Distress glitter.
img_0467
img_0466
De andre kortene er pyntet med chipboard, wasitape, stickers og dots laget med Nuvo crystal drops – red berry.

Jeg synes egentlig dette var en fin måte og oppbevare oppskrifter på. Kanskje jeg skulle lage en egen Project Life kokebok? Får tenke litt på den:)
Ha en fortsatt fin helg og takk for titten.
img_0471
Legg igjen en kommentar

