Project Life – Kortspill og julehygge

I dag starter en ny utfordring hos Project Life i Norge, og her er mitt inspirasjons bidrag.

img_0371

Vi skulle bli inspirert av dette bildet:

15181643_10153905158327032_3787930817145152008_n

Bildet fikk meg til å tenke på vinter og  i fjor da Tobias kom hjem fra Tromsø hadde han med et nytt kortspill – Magic: The Gathering. Stor suksess for de som forstod reglene. (det gjortde ikke jeg…) Så derfor ble denne siden en side med kortspill og julehygge:)

Og så har jeg endelig fått kjøpt meg skrivemaskin:) Og den har jeg brukt for første gang her. En gammel maskin fra 60-tallet, kjøpt på finn.no for kr 100,-

img_0378

Litt skrivefeil ble det, men jeg fant ikke ut av hvordan rette det opp. Er ikke like lett som på data:)

Her er tittelbildet, med snømann, stjerner og klistremerker.

img_0374

Her sitter alle dypt konsentrert for å forstå reglene. Mads pønsker ut et lurt trekk.

img_0376img_0375

Jeg synes det er veldig hyggelig når barna kan være sammen uten at en skjerm er involvert, så sånne stunder som det her gjør meg lykkelig:)

img_0372

Det var alt for nå. Håper dere har hatt en fin romjul med hygge med familie og venner.

Så da ønsker jeg 2017 velkommen og gleder meg til hverdager igjen:)

Takk for at du tittet innom! Klem Bente-Heidi

img_0377

Legg igjen en kommentar

