Gavelapper og dekket julebord

I dag er det julaften!! og alle pakkene er ferdig pakket inn, bordet er ferdig dekket. Ribben står i ovnen for langtidssteking og vi venter egentlig bare på Donald på tv og å pynte oss for kvelden. Skuldrene er endelig på plass og freden har senket seg i huset.

Har lyst til å vise dere pakkelappene jeg har laget. Ble egentlig veldig fornøyd med dem, og jeg fikk brukt dies som jeg ikke har brukt før:)

img_0259

Helt vanlig kraft og hvit bazzil, noen gamle dies, glitter og stempel og snøfnugg så blir det bra:)

img_0270img_0263img_0268img_0267

Også må jeg innrømme – jeg har liftet eller kopiert…..fra Scrappiness.

Så en søt til og fra lapp med fugl på, som jeg bare måtte lage. Og tenkte i utgangspunktet at jeg skulle lage min egen vir – men da jeg var oppom butikken i går så ser jeg at min er helt lik, bare med litt glitter på. Men de ble veldig fine:)

img_0282

Og her er noen av lappene på ferdige pakker.

img_0290img_0287

Så med dette ønsker jeg dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Her lukter det ribbe i huset og jeg gleder meg til gjestene kommer i kveld og vi kan kose oss med god mat og hyggelig selskap.

 

img_0314

Material oversikt

Ark: Bazzil kraft og hvit. Maja Design – I wish

Stempel fra Papirdesign – Kommer nissen

Distress ink – vintage photo

Fjær

Dies Yvonne Creations – Colorful christmas, og sirkelen og juletreet er gamle og jeg vet ikke hvor de kommer fra

Embossingfolder: Spellbinders; Splattered Circles

 

Jeg er med i følgende utfordringer:

Papirdesign – Desemberutfordringen. Deltar med den runde gavelappen og juletreet:)

 

Legg igjen en kommentar

