Julekort med søte fugler på en gren

Hei! Jeg blogger for Scrappiness i dag, også denne gangen med et julekort
 I dag har jeg nesten bare brukt nye ting som jeg har kjøpt, og det var gøy og endelig få brukt dies og stempler som har ligget på vent en liten stund.
Dette stemplet fra Wild roses studio er bare helt nydelig, og disse fuglene ligner litt på dompapper.  Jeg har et par dompapper rett utenfor vinduet mitt hver dag som spiser av maten jeg har hengt opp. Jeg synes de er fine – Mollie passer på at de ikke blir for frekke (sånn i tilfelle).

img_0119

Jule arkene fra Maja Design  – I whis – passet veldig godt til hvordan jeg ønsket å ha kortet.
Det her det rette «gamledagse» preget over seg.
Jeg har fargelagt med distress ink og de fargene du ser her: Fired brick, Walnut stain, Vintage photo, Barn door, Forest moss. Pensel nr o, og motivet er stemple med Ranger Achival ink jet black.
img_0095
img_0101
Fuglene har fått wink of stella glitter på nisseluene og litt rundt om ellers. (Vanskelig å få tatt bilde av)
Diesen med snøfnugg ringen og Gledelig jul har også fått glitter.
img_0097
img_0125
Innsiden er enkel, men jeg synes arket er så utrolig flott at jeg ikke har gjort så mye. Veldig fint og litt nostalgisk mønster på arket som jeg falt for. Halve stjerner  er stanset ut med en punch på to av hver ark side, og synes det ga en veldig fin effekt.
img_0124
img_0117
Det var alt for i dag. Håper kortet ga deg noen ideer.
Da er jeg tilbake på onsdag, og har som jeg lovet tutorials på hvordan man bretter et tre:)
Klem Bente-Heidi
Vil du se litt nærmere på hva jeg har brukt for å lage dette kortet, finner du oversikten her hos Scrappiness🙂
Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
9 thoughts on “Julekort med søte fugler på en gren

  1. Marie sier:

    Så herlig julekort. Dette ble jeg skikkelig glad av. Flott på innsiden også. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb. DT-Marie.

    Likt av 1 person

  2. Gunn sier:

    Dette var et skikkelig herlig motiv. Nydelig oppsett og harmoni i kortet. Jeg hat kjøpt den runde dies’n og, men ikke fått prøvd den ennå. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn
    .

    Lik

  3. Lena_J sier:

    Nydelig kort, og helt herlige de «dompappene» for ja enig med du de ligner veldig 🙂 Synes kortet og er så herlig komponert når det kommer til farger og papirer du har brukt.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks 🙂

    Lik

  4. Gitte sier:

    Sikke et fin og detaljeret julekort. De fugle er bare så søde 🙂 Tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen. Mvh DT Gitte

    Lik

Legg igjen en kommentar

