Drømmer om sommer, sol og iskrem – en pl-side i pastellfarger

I dag har jeg lyst til å vise dere en side fylt av sommer, sol og iskrem som jeg har laget for Project Life i Norge:) Det kan vel passe bra i regnfulle november.

Noen ganger så tenker jeg at jeg har for få bilder av en hendelse til å lage en hel side.

Her har jeg egentlig bare tre bilder, men ved å bruke samme motiv flere ganger, bruke kort og farger som gir den rette stemmningen – har jeg fanget denne flotte sommerkvelden med is og hyggelig selskap, slik at jeg kan neste kjenne smaken av iskremen når jeg ser på sidene i dag.

Og det er det jeg liker så godt med Project Life – man kan bruke så mye forskjellig pynt og kort og det er mange muligheter til å formidle en historie eller en stemning.

21-nov-1
Siden er lage med kort i glade pastell farger, noen som passer godt til rosa soft-ice og friske jordbær – nam nam:)

img_5921

Drodlet litt på noen av kortene og brukt litt forskjellige stickers.

Blomsten er laget av hvit papp som er farget med distress ink og en knapp.

img_5920

På tittel kortet har jeg brukt ferdige stanset bokstaver i mose gummi og litt drodling.

Under er bilde av min far som tester Banansplitt for første gang i sitt liv – det var mye is!!

img_5922

Fordi siden er laget og fotografert ferdig en mørk og regnfull dag, har det vært litt vanskelig å få tatt gode bilder dessverre.

Håper at dere fikk litt inspirasjon og kanskje lyst på is? 🙂 Ha en flott mandag.

img_5914

Legg igjen en kommentar

