Lek med farger på akvarell ark.

Jeg har kjøpt meg noen kule stempler med en flott skrifttype fra Avery Elle. Så for å lage noen kort hvor de kom godt fram har jeg lekt meg litt med akvarell maling – med flere forskjellige typer maling. Det ble til slutt tre ferdige kort.

img_5867

På dette kortet i lillatoner har jeg brukt Distress ink, og når det har tørket har jeg brukt noen små splasher med Prima Metallic Accents. Teksten er stemplet med Ranger Achival ink, og så har jeg embosset den med clear embossingpulver. Sommerfuglen er fra Storyteller. Synes dette ble et fint takkekort:)

 

img_5869

img_5868

Her kommer kort nr 2.

img_5862

Her har jeg brukt en farge som i utgangspunktet IKKE er en akvarellfarge  – nemlig Art Anthology Sorbe Dimentional – rød.  Men med mye vann på akvarell arket så ble den rosa!!! og jeg som i utgangspunktet tenkte litt jul:) Men fargen ble flott med masse skinn, og så ble det også her noen splash med Prima metallic accentes, før jeg pyntet med en bloms fra Prima, litt osteklut og tråd. Og vips et flott bursdagskort i nydelige farger!

img_5864

img_5866

Kort nr 3.

img_5874

Her har jeg brukt Prima Metallic Accents i bunnen, og brukt Prima Color bloom spray for å lage splash og til slutt litt Ranger Enamel accents for å lage mine egne dotter, og litt washi tape.

img_5871

Det var veldig morro og lage sine egne bakgrunner og å prøve en litt CAS stil på kortene. Artig å prøve ut hvordan de forskjellige malingene oppførte seg, og hvor forskjellige kortene ble. Blir nok til at jeg lager noen flere slike:)

Takk for at du tittet innom bloggen min;) Det setter jeg pris på!

Klem Bente-Heidi

 

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Scrappelyst – utfordring for november – Tekst i fokus

Nordsalten hobbyklubb – Utfordring #149 – Lilla, frist 14. november.Med kort nr 1.

 

 

 

3 thoughts on “Lek med farger på akvarell ark.

Legg igjen en kommentar

