Project Life – En vakker høstdag ved sjøen

Nå er det klart for en ny utfordring hos Project Life i Norge, og denne gangen skal du la det inspirer av dette bildet:

14480491_10153784087032032_4872242130171191666_o

Jeg syntes det var et utrolig fint bilde, og blått er min yndlingsfarge. Mitt inspirasjons bidrag ble i de blå toner.

fullsizerender

Det var den 1. oktober og det var en knall fin høst dag, med sol – blikk stille på vannet – og en deilig temperatur. Vi hadde tatt turen ut på Mjørnaren og Mollie fikk springe løs og kose seg. Det resulterte i årets siste bad for henne.

img_5822

Jeg har laget en glitter kant på rammen. Har brukt dobbelsidig tape og drøsset glitter over. Det ble en blanding av to blåfarger, en skikkelig blå og en litt turkis. En kant med stjerner ble det også på kortet øverst på siden.

img_5823

Liker godt de små klistremerkene fra Papirdesign, og har brukt noen på siden samt noen blå dots.

På tittelkortet har jeg malt litt med Wink of Stella slik at det ble litt blått i alt det sorte.

img_5824

Man må jo bare ta vare på sånne vakre dager – minner å ta med seg inn når vi går mot en grå og mørk november…

 

Det var mitt inspirasjons bidrag. Bli med på utfordringen til Project Life i Norge her.

Ha en flott tirsdag, og fortsatt en god uke:)

Klem Bente-Heidi

img_5827

Legg igjen en kommentar

