ATC -Swap med collage

Jeg ble med på en ATC Swap for kort tid siden, og der skulle man egentlig lage 7 kort – jeg greide ikke det. Det ble ni stk. De ble i tre varianter av samme tema på en måte….:)

img_5508

img_5501img_5515

Jeg har brukt Tim Hotz tissue paper som bakgrunn på alle, festet med Mod Podge til akvarell arket. Så har jeg brukt Tim Holts Grit paste. Den  ga en festlig og flott effekt.

Forskjellige mists er brukt. Atc er en fin måte å teste ut nye produkter på.

 

På Stempel Scrap messen fikk jeg kjøpt meg noen av de nye produktene til Tim Holtz, og jeg kan alt nå bekrefte at jeg ELSKER Grit paste og de nye Distress Mica sprayene. Fargene på disse er fantastisk, og alle tre fargene i settet er like fine:) Grit paste må bare prøves! Digger måten den tar til seg farge på.

Av sprayer så har jeg brukt følgende:

img_5511

Prima Color bloom – cotton candy og impress gold.

img_5502

Tattered angels – Glimmer mist

 

img_5520

Distress Mica – alle tre fargene i settet.

En liten tanke rundt ATC – det forbauser meg hvor lang tid det kan ta, og hvor mye mer man kan flytte på ting enn man tror – på en slik liten papirbit. Det var mer utfordrende enn jeg hadde trodd – men fryktelig moro. Det blir garantert flere sånn små kort:)

Jeg deltar på følgende utfordringer med mine ATC

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring 147 – Bruk blonder, frist 14.10

Papirlosjen – Utfordring 10 – Høst, frist 30.10

Scrapfromyourheart – Utfordring 2 – Høst, frit 28.10

Kreativ Hobby – Utfordring oktober – Blonder og bling, frist 31.10

 

 

 

6 thoughts on “ATC -Swap med collage

  1. Graciela sier:

    Nydelige ATC alle sammen! helt enige med deg av mica sprayene er virkelig stilig, og de fargene 🙂
    takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    Lik

Legg igjen en kommentar

