ATC – En gang må man prøve seg..

Atc har jeg ikke prøvd før, men det fristet – også kom det en utfordring på en facebook gruppe med tema høst…så derfor prøvde jeg.

Her ser du mine ferdige kort – 3 stk i varme høstfarger.

atchoved

Jeg har laget bakgrunnen med Distress ink refiller, Distress Stain og Snowflake paste.

atc5

Snowflake pasten gjorde mye ut av seg – og jeg elsker hvordan den skinner gjennom inken. Utrolig flott effekt! Denne kan brukes til mye mer enn å lage snø på julekort.

atc3

Jeg blandet Dylusion orange farge inn i litt Finnabair 3D Gloss gel, og brukte en stensil med tekst. Når det tørket, ble det blankt og fint fordi 3D gloss gel er glossy og transparent. Artig å bruke den til noe annet enn til å lime fast ting.

atc2

Fuglene er malt med Prima Metallic Accents – en slags tykk akvarell farge som dekker godt, og har en metallisk look.

atc4

Så selv om det er mye som skinner på disse kortene, så ble det ikke for mye, men ga en del liv til ATC’ene. De får meg til å tenke på en varm høst dag etter at trærne har skiftet farge og mye sol:)

Nå er det lørdagskveld og jeg skal snart spise fårikål – GLEDER MEG!!! Ønsker deg en fortsatt fin helg:)

Dette er hva jeg har brukt:

Crayson akvarell ark

Distress ink – Rusty hige og Tea dye, Distress stain – Shabby shutters.

Dylusion paint – Squeezed orange, Prima Color bloom – Impress Gold

Finnabair – Snowflake paste og 3D Gloss gel

Wasi tape, trefugler og stempel fra Kort og Godt

 

 

 

2 thoughts on “ATC – En gang må man prøve seg..

Legg igjen en kommentar

