Enkelt med flott ark – brettekort med link til tutorial

I dag har jeg blogget for Scrappiness , og du kan tro jeg har holdt på med vakre ark! Det ble til et enkelt brettekort  – men enkelt er ofte det beste når man har så utrolig flotte ark. Du vet, sånne ark som man egentlig ikke har lyst til å klippe i fordi de er så fine…

Prima sin nye serie Rossibelle Collection er av den typen og har foile skinn, så på dette kortet spiller de fine arkene hovedrollen.

img_5541

Kortet er pyntet ganske enkelt med fjær og blomster og detaljer klippet ut fra arkene.
Som kontrast til de flotte, fine og blanke arkene fra Prima,
har jeg valgt å bruke et «olabukse» ark fra KaiserCraft og bazzil kraft som bunn. Synes det ble litt «tøft» om man kan si det om et kort med blomster 🙂 🙂
img_5565-2
På det lille kortet har jeg stemplet Gratulere i samme bruntone som er på kortet ellers.
Da går alt ton i ton. Som du ser er det et vakkert skinn i arkene i en flott bronse farge. Bronsefoilen og fargene på arket gir meg en god høststemning, særlig en sånn høst som vi har hatt nå med masse sol og flotte dager.
img_5559
Her er kortet sett fra siden.
Alle kanter har blitt farget med distress ink – vintage photo.
Pyntet med blomster klippet ut fra arket på front panelet, og en liten tag med Sweet.
Tutorial på hvordan jeg har gjort bretten finner du her hos Scrappiness.
Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin kveld:)
/Bente-Heidi
Material liste:
Ark: Bazzil – kraft, KaiserCraft – Boho Dreams collection – free,
Prima Rossibelle collection Sweet souverines og Vintage memories.
Stempel fra Et trykk
Blomst i fra Prima
Fjær fra Marianne Design
Jeg deltar i følgende utfordringer:
4 thoughts on “Enkelt med flott ark – brettekort med link til tutorial

Legg igjen en kommentar

