Gratulere med dagen!

img_5269

Jeg er glad i å fargelegge, spesielt med Distress Ink. Magnolia stemplene synes jeg er veldig søte, og jeg koser meg med å fargelegge dem. Nå har jeg tatt fram litt ark med høstfarger fra Maja Design. Selv om det har vært utrolig varm og fint de siste dagene, så gleder jeg meg til høsten. Tilda på dette stemplet har vært ute og plukket sopp og blomster – så dette var et fint høst motiv syntes jeg.

I love coloring, especially with Distress Ink. Magnolia stamps I think is very sweet, and I’m enjoying myself with coloring them. Now I’ve taken up some sheets of autumn colors from Maja Design. Although it has been incredibly warm and nice the last few days, I’m looking forward to fall. Tilda on this stamp has been out picking mushrooms and flowers – so this was a nice autumn scene I thought.

img_5253

Blomstene har blitt «dyppet» i Finnabair sin Snowflake paste, og fikk et vakkert skinn ytterst på bladene.

The flowers have been «dipped» in Finnabair  Snowflake paste, and got a nice shine on the tip of the blades.

img_5272

Chipboarden fra Scrapiniec har først fått påført Snowflake paste, så farget med Tattered Angels – High impact paint, før de ble kantet med litt distress ink. Jeg likte godt den kombinasjonen. Blomstene på stemplet har fått litt Stickleys på seg, men det kom ikke så godt fram på bildet.

The Chipboard from Scrapiniec has first been applied Snowflake paste, then painted with Tattered Angels – High-impact paint, before they were lined with some distress ink on the edges. I really enjoyed this combination. The flowers in Tildas hands has received a little Stickley , but it did not come out as good in the picture.

img_5265

Kortet er bygget lag for lag med limputer. Brukt punch enkelte steder, og stemplet litt med et bakgrunns stempel litt rundt på arkene. Rufset og kantet med distress ink.

The card is built layer by layer with adhesive pads. Used punch in some places, and stamped a little with a background stamp a little around on the sheets. Ruffled and colored with distress ink.

img_5255

img_5266

Innsiden er i samme stilen, med en liten hilsen og plass til å skrive. And here is the inside of the card.

img_5259

Dette kortet var et skikkelig «kosekort» å lage. Jeg likte fargene, å få fargelagt litt, og som vanlig er jeg glad i litt mye pynt. Håper dere fikk litt inspirasjon – Ha en flott søndag:)

This card was a real «cuddle card» to make. I liked the colors, love to color, and as usual, I am fond of a bit much decoration. Hope you got some inspiration – Have a great Sunday 🙂

Produkt liste:

Ark: Bazzil – Lace, Maja Design – Enjoying outdoors – Woodlands og Garden Creatures, Vintage summer basics 1924. Akvarellark fra Canson 200 mg

Medium: Prima, Finnabair – Snowflake paste. Distress ink – Ground espresso, Ranger Sticklers – Star dust. Tattered Angels – High Impact paint – purple

Dies: Joy Craft 6002/0478

Stempel: Magnolia, Kort og Godt – M299 og M318

Pynt: Chipboard fra scrapiniec, Blomster fra mitt lager, Scrappers spools – Creme.

Punch fra Martha Steward og blader stanset ut med Easy Punch.

Motivet er fargelagt med Distress ink.

Jeg deltar i følgende utfordringer:

14067790_688299251334325_8565683108722567935_o

Maja Design September Mood board – Frist 22.09

Little Miss Muffet Challenges – #146 – Anything goes

Scrappelyst – Utfordring September – Favorittstil 

Papirlosjen – Utfordring #9 Bursdag 

 

 

5 thoughts on “Gratulere med dagen!

  1. Anita sier:

    Et nydelig kort i fine farger. Jeg har en svakhet for pyntede insider og dine var knalltøffe, det du har gjort i hjørnene falt jeg fullstendig for. – Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem dt Anita

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

