Lage bakgrunn med Distress ink

Hos Project Life i Norge har vi en ny utfordring ute for september, og her skal du inspireres av dette bildet. Les mer om utfordringen og bli med her:)

13908877_10153637260697032_5423196357661162341_o

Et skikkelig flott bilde synes jeg, og fargene gjorde at jeg valgte å lage mine egne «mønsterark». Siden er fra en tur i Knudenborg Safaripark på Lolland i Danmark, så derfor ble det dyremønster på arket. Siden min ble slik:

IMG_5107

Arket er helt vanlig Bazzil kraft som jeg har farget med Distress ink Grand Espresso, Fossil Amber og Scattered Straw.

Så har jeg brukt en stensiler fra Tim Holtz – Mini Collection, set 2.

 

Da alle kortene var ferdig var det bare å sette på bilder og pynte. Her er noen flere utsnitt av siden.

IMG_5116

IMG_5113

IMG_5111

IMG_5089

Veldig gøy å lage sin egen bakgrunn på kortene, og jeg synes at bildene kommer godt fram på siden. Nå er jeg glad i ha på mye stæsj, og det er vel ikke fritt for at det kom en del på denne gangen også. Men – det er sånn jeg liker det, og siden ble godtkjent av juryen (mine to hjemmeboende barn).

IMG_5108IMG_5109

Det var alt for i dag. Hiv deg på utfordringen til Project Life i Norge. Det kan være deg den flotte premien skal til:)

 

Legg igjen en kommentar

