Har hatt en fantastisk helg..

Scrappiness feiret sitt 10-års jubileum med et scrappetreff denne helgen, og det har vært utrolig moro. Sitter nå i sofaen med en kopp tea, og oppsummerer helgen. Det har vært så mange hyggelige damer å prate og le sammen med, og så fikk jeg også scrappet litt.

To kurs fikk jeg vært på. Heldige meg! Fantastisk å lære nye måter å gjøre ting på og teste nye produkter.

IMG_5025

Det første kurset jeg var på var med Marianne Johannson. Her laget vi et canvas og lekte oss med Brusho, paste, stensil og stempel. Det var et flott og inspirerende kurs, og har du lyst kan du sjekke ut bloggen hennes her. Her kommer noe detaljbilder av canvasen.

IMG_5027IMG_5029

Det andre kurset var med Jorunn Langås, og her fikk vi utfordret oss kreativt. Helt nye produkter fra Canvas Corps Brand fikk vi også testet. Blant annet et fantastisk papir fra Canvas Corp Brand som heter Mixed media Origins. Det er et ark som tåler mye håndtering, fantastisk å ta på, kjennes ut som en flott myk tapet. Layouten er laget av tre store arkdeler, og det var en helt ny måte for meg å jobbe på.

IMG_5036

På dette kurset brukte vi Brusho, Tattered Angels – Glimmermist og High Impact Paint. High Impact Paint er noe av det beste jeg har prøve på lenge. Fantastisk å male med og gir et fint skinn. Den er litt transparent, så du lager dybde ved å legge flere lag. Utrolig gøy, og jeg må innrømme at flere sånne små flasker ble med hjem fra butikken til Scrappiness.

IMG_5040

Vi klippet i arket, og det gjorde at bakgrunnen som vi laget med Brusho syntes igjennom.

IMG_5031

IMG_5041

Her ser du hvor flott skinn det er i malingen fra Tattered Angels. Gleder meg til å teste den ut mer.

IMG_5033

Bakgrunnen her har fått flott skinn fra glimmer mist, og crackle paste gir en fin effekt.

Det var et veldig bra kurs, vi koset oss og alle endte opp med helt forskjellige layouter. Sjekk gjerne ut bloggen til Jorunn, her er det mye fint. Du finner den her.

Nå skal jeg fortsette med å drikke tea og hvile beina på bordet. Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Ønsker deg en fin kveld:)

 

 

Legg igjen en kommentar

