En side med kun tre bilder…

Det var min tur til å ha et innlegg hos Project Life Norge i dag. Så i helgen har jeg slitt litt med siden min….Jeg ville gjerne lage en side av hjemreisen for min sønn til Tromsø, men jeg hadde bare tre bilder. Jeg pleier å bruke mange bilder og en god del pynt. Nå måtte jeg vri hodet litt – men det er jo bare sunt. Synes siden min ble ok til slutt, så kanskje det kan være noe tips for hvordan en slik side kan løses….

IMG_4940

Jeg har skrevet ut en kart fra google og tegnet opp flyreisen.
Fargene som går igjen er grønt, brunt og lys rosa/aprikos.
IMG_4944
Noen svarte streker rundt bildet, rammet dem inn.
IMG_4942
Et kart er fint å bruke både på en side som omhandler reise eller du vil vise fram stedet bildene er fra. Jeg har faktisk ikke tenkt på at Tromsø er såååå langt unna, men det er jo likte langt unna Oslo som Rom.
IMG_4943
Brukt enkel pynt og får fram historien. Kun noen dots her og der og die cuts fra Snap.
Denne siden ser veldig enkel ut, men tro meg – den ga meg masse hodebry.
Dette er også en del av sommeren – at den tar slutt og hverdagen kommer. Men tenk så mange minner og hyggelige ting som man har gjort sammen! Det er noe å varme seg på i høstmørket (som drøyer en stund til håper jeg)
Ha en fortsatt fin mandag:)
Jeg deltar i følgende utfordringer:

 

3 thoughts on “En side med kun tre bilder…

Legg igjen en kommentar

