Bryllup – eske med kort

IMG_4871

Jeg har laget en eske og et kort til bryllup. Alltid veldig hyggelig å lage til bryllup, og denne gangen valgte jeg å bruke de flotte bryllups arkene fra Papirdesign som går i sort, grått og hvitt. Og jammen fikk jeg ikke brukt en av mine «ubrukte» dies også:)

IMG_4874

Esken måler 11 X 8 cm, og jeg har laget et lite kort til å legge oppe i boksen. Brudeparet skulle få et gavekort, så en boks var en god løsning.

IMG_4885

Her er toppen av boksen åpnet. Jeg har pyntet forholdsvis enkelt med blomster på toppen og bling. Bling og hjerter går igjen, men det må man ha til bryllup.

IMG_4883

IMG_4873

IMG_4880

Det finnes maler på mange bokser ute her på nettet og jeg har tittet litt rundt men fant ingen med den størrelsen jeg ønsket så målene som jeg har brukt er som følger:

Boks: 11 X 30,5. Soret på langsiden på 8 – 11 – 19 – 22 – 30. Limt sammen slik at du får en boks med klaff over. Til den lille esken inni har jeg brukt målene 13,4 X 13,4. Soret alle kanter på 2,8. Det lille kortet inne i boksen er 10 X 15. Foldet på midten.

Her er en liten oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Lilly white, Papirdesign – Invitasjon, grå og Bryllip, grå.

Dies: Spellbinders – Majestic Label 25 og Classic ovals. Little B – Hearts.

Stempel: Kort og Godt – M203 og 231

Hempen i front til å trekke skuffen ut med er fra Kort og Godt.

Blomster fra Storyteller.

Wink of stella – Gl. Clear

Hjertestrass bånd og sløyfebånd kjøpt på Scrappiness.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Hobbygarasjen – August utfordring – Bruk dies

Papirdesign – Juli/august utfordring – Alt er lov

Papirlosjen – Utfordring #8 – Juli – August – Alt er lov

9 thoughts on “Bryllup – eske med kort

Legg igjen en kommentar

