Sommerlig bursdagskort til dame i pastell

Jeg falt helt for dette vakre arket fra Studiolight. Liker så godt de sarte rosa tonene, treverket, blomstene og sommerfuglene. Jeg har også et prosjekt på gang – å bruke dies jeg ikke har brukt…. Rart med det, man kjøper inn – også blir det ikke alltid brukt selv om man synes den er fin. Her fikk jeg iallefall brukt en av de ubrukte.

IMG_4798

Her har jeg brukt en av Tim Holtz sine Mixed media dies.

Sommerfuglen og blomstene har fått litt Wink of Stella glitter for å få de litt mer fram.

IMG_4799

Innsiden ser slik ut:

IMG_4802

Jeg synes dette ble et veldig feminint og fint bursdagskort som passer en sommerdag som denne. Godt jeg har flere av de arkene, for det var kjempefint på begge sider. Jeg må nok bli flinkere til å bruke den Tim Holtz diesen – synes den gir en flott effekt.

Takk for at du tittet innom:)

Her er en oversikt over hva jeg har brukt:

Ark: Bazzil – Fussy og avalanche, Studiolight – Beautiful flowers

Dies: Tim Holtz – Mixed media, Spellbinders – Floral Oval, Tattered lace – Butterflies, Cottage Cutz – Stocked Circle

Stempel: Kort og Godt – M318 og M278, Papirdesign – Livet

Wink of Stellla – Gl. Clear

Sløyfebånd fra Søstrene Grene, Sløyfe fra mitt lager.

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hjerteboden  – Utfordring juli/august – Alt er lov

Kort O Mania – Utfordring 156/sommer

Nordsalten Hobbyklubb – Utfordring 142 – Blomstereng

Papirplanteten – utfordring 8 – Sommer

12 thoughts on “Sommerlig bursdagskort til dame i pastell

  1. Siv Linda sier:

    Nydelig kort , papir og kjekk dies !
    Det er vel slik med de fleste av oss kortdamer, vi ser noen flotte dies som vi bare må ha 🙂
    Så det ligger noen «dies på vent» hos meg også ……

    Likt av 1 person

  2. Veronique sier:

    For et nydelig kort. Tusen takk for at du har deltatt på utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb. Veronique

    Lik

  3. Ane Lene sier:

    Så utrolig fint, du må bare fortsette å bruke ting som du har liggende 🙂
    Tusen takk for at du deltok på NSHKs utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    Lik

  4. Tindaloo sier:

    Nydelig flott kort! ♥ Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! 🙂

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

