Hvordan lage seg sitt eget canvas bilde


Jeg har lest mange bruksanvisninger på hvordan man kan lage sitt eget canvas bilde på nettet og fikk lyst til å prøve selv. Kjøpte canvas lerret i forskjellige størrelser på Søstrene Grene og skrev ut de bildene jeg ønsket å bruke.

Så malte jeg rammene med acrylfarge, måtte ha to lage. Det ble lys rosa denne gangen. Lot det tørke, og dekket forsiden av rammen med Mod Podge. La bildene opp på og lot det tørke.


Når bildene var tørket, tok jeg nok et lag med Mod Podge opp på over bildet. Dro penselen først vertikalt så horisontalt. Så tok jeg en blank canvas ramme og presset forsiden ned på bildet for å få canvas mønster.


Da var bildene klare når de igjen var tørket.


Laget tilslutt en liten layout på den siste rammen med et flott ark fra Lemoncraft, chipboard fra Blue Fern Studio og blomster fra Prima.

Dette var veldig artig og lage, raskt og rimelig.

Ha en flott dag videre😊

Legg igjen en kommentar

